fredag 7. mars 2008

Endelig nye bilder(takket være An-Magritt:-)

Med sitt fantastiske speilreflekskamera har fotografen vår tatt litt interiørbilder hjemme hos meg mens hun var på besøk. Det blir sannelig noe annet ja... Kanskje en kombinasjon av fotografen og kameraet, i forhold til meg og mitt kamera? :-)


Et lite stilleben med blanding av gammelt og nytt fra Kina, Japan og Norge (veldig meg...)



















Gamle barnebilder, ny madonna, Garland lampe fra ROOM og Mormor Dagnys heklede løper. Og selvfølgelig skrivebordet Morfar lagde i sin tid. Et av mine favorittsted i hele huset:-)





Min 'hustjener' fra Kina, som alltid står og passer på.



Kopi av en 30 meter høy Buddha statue fra Kamakura, Japan. Kjedet har en vennine lagd til meg og telysestakene i fattigmannssølv er fra Verket Interiør.

Ingen kommentarer: