onsdag 20. august 2008

Smakebiter fra Tinnies Hus

Merkene vi fører er blandt annet: Lexington, Riviera Maison, Cath Kidston, Green Apple, Ralph Lauren, Greengate, Fogia, IDP, Bruka, Holtan, Jeanne de Arc Living, House Doctor, Lisbeth Dahl, Englesson, Designers Guild, Sandberg, LAMA, 
osv osv

For en sommerdrøm!  Lexington stil og hytteliv i skjønn forening spør du meg.  Dormez bien!
Barneavdelingen vår er helt nusselig!  Så masse skjønne ting til både jente og gutt!  De fleste barn nekter å dra herfra:-)  Deilig for mor...

Vi har masse fra Riviera Maison og det passer  utmerket for hyttefolket i området.  Legg merke til de fantastiske putene i sofaen sydd av Ralph Lauren stoff med falmede gamle roser...  Sublime!
Og bak denne disken finner du oss blide jenter.  
Sukk, så mye man skulle tatt med seg hjem, om ikke karen hadde satt ned foten og innført innkjøpsforbud...

6 kommentarer:

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hi , jammen så er det bra av og til med innkjøpsstopp ..
Herlige butikkbilder.
Klem

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Go kveld i stua,skjønn blogg du har!
Og headeren din er bare helt nydelig!Får veeeldig lyst på en kopp med min yndlingste,hvit te med granateplesmak,når jeg titter på bildet.
Ellers må jeg bare si at du er superheldig som har et eksemplar av Gammelt og trendy av Ellen Sørnes!
Den er så vakker og inspirerende!
Har bare sååå lyst på den,men den er visst ikke i produksjon lengre.
Ha det fint,og nattinatt.

Lilla sa...

Hei, takk for kommentar på min blogg. Det gjorde meg veldig glad! Jeg er ganske fersk på dette..
Kjempe fin blogg du har, og for et nydelig teppe du har laget :)
Må kikke mer på den.

Ha en fortsatt fin kveld!

Pulsatilla sa...

Å den barneavdelingen hos dere så bare heeeelt fantastisk ut!!
Tror ikke jeg har vært innom deg før, men jeg kommer tilbake, har lagt deg til på leselista mi :-)
Lykke til med Astrid Lindgren, hun trives sikkert i din hage også :-)

GundaM sa...

Takk for kommentarer inne hos meg Sussen ;)

Savner trøndelag ja... Flytt oppover da..? vel, det er ikke så langt i luftlinje da og din herlige venninne var og shoppa seg no`snadder hos meg igår!

kanskje kommer det i bloggen snart..?
Ha ei riktig fin helg med deg og dine Sussen!

Stina sa...

Hej goa vännen!
Tack för din gulliga kommentar hos mig.

Här inne var det fint och mysigt.:-)
Kramis Stina