onsdag 28. januar 2009

Eureka: Cars Møbler fra Tyskland !!!












Sjekk ut disse fantastiske vakre og praktiske møblene! Jeg har falt helt for Cars Møbler. Veldig min stil:-) Kunne tenkt meg både lenestolen med pall, dataskapet, barneskolepulten, osv osv... Bildene er fra nettsidene deres.

Ellers har jeg hatt min første ridetur på Mac og det var kjempedeilig! Gleder meg allerede til neste onsdag:-) Føler jeg får i pose og sekk; få ri igjen, masse frisk luft, bli kjent med hyggelige mennesker og dyr, og få gjøre noe jeg virkelig bryr meg om. Jippi! Handlet rideustyret i går, og mangler bare en egnet ridejakke og ridestøvler til våren. Nok om det...

Nå skal jeg kose meg med BoligPluss og rømmegrøt:-)
Ha en fortreffelig onsdagsaften jenter.
Stor klem fra John Wayne...

3 kommentarer:

Minnelita sa...

Æ å vil ha sånn Cars møbla. Dæm va fin. Kjempebra at du fainn på det der med hesten. sekkert herlig. Ska æ ut å gå så må det bli for å lufte Chelsea. Ska skjerpe mæ på det området å. Mads va syk i dag, så i dag lå æ og hainn lenge og ættepå kosa vi oss for det meste. Men fikk da "rydda" litt å sju. Stor klæm.... ;D

Silver Sparkels sa...

Hei. så mye fint :) Lurer på hvordan du har fått musikk på siden din?:)
Kristel

cecci85 sa...

Fantastiske bilder,nydelige møbler!!