onsdag 21. januar 2009

Juleminner















Regelen min er noe ny julepynt hvert år. Mye av det gamle får selvfølgelig lov til å følge med, men jeg har blitt stadig mer kritisk og vil ikke ha alt mulig fremme.

I år fikk jeg endelig virkeliggjort drømmen om en sinkbøtte til juletrefot. Vi ble kjempefornøyd! Selv om mannen min tullet om at det så ut som vi hadde kastet juletreet i søppelbøtta:-)

Julen vår ble holdt i hvitt, sølv og masse små søte 'juletrær' overalt. De viktigste ingrediensene ble barna, mannen min og svigerfamilien.

Jeg gleder meg allerede til neste jul. Da kommer mine kjære foreldre hjem fra det store utland og vi skal feire jul på hytta i fjellet, med familiehunden trygt snorkende under stuebordet:-)

Til da, ha et Godt Nyttår alle sammen!
Klemmer, Sussen

2 kommentarer:

h.espe sa...

Hei Sussen!
Så koselig med et innlegg fra deg igjen - har savna deg!!!

For et vakkert julepyntet hjem du hadde til jul. Virkelig gjennomført og delikat!!! Hi, hi - ser du allerede er begynt å glede deg til neste jul :o) Joda, det gjør jeg også, men myyyye gøy som skal skje før den tid også...

Ha det fint, og stik gjerne innom på besøk... :o)

Goklem fra Hildegunn

Minnelita sa...

Yeah!!! Det e så bra. Grattis med avgjørelsen. Spent på planene. Nå må æ dessverre natte. Klæmmer i flæng.