onsdag 8. oktober 2008

Hvor romantisk er ikke dette?!?!....

Min kjære snille søte mann overrasker meg fortsatt! I sommer var vi på en kunstustilling i Helgeroa og jeg falt fullstendig for et nydelig englebilde en vennine av oss hadde malt. Vi hadde dessverre brukt opp alle feriepengene, og kunst sto ikke akkurat på prioriteringslista. Men jeg bare måtte tilbake neste dag for å se det en gang til... Innen den tid var det allerede reservert, og jeg var veldig trist siden det er så sjelden jeg finner kunst jeg liker så godt at jeg kunne tenkt meg det hjemme! Akk sann.
Så en søndag for litt siden når jeg hadde en mildt sagt dårlig dag og var skikkelig nedfor, kommer mannen min med en gave til meg. Pent innpakket... Det var englebildet! Det var han som hadde reservert det. Han ville gi det til meg i julegave, men syntes jeg fortjente det når jeg var trist! Så søt! Jeg ble fullstendig overrumplet! Fikk nesten ikke frem et ord! Og nå henger den vakre, sarte og litt triste engelen på veggen her som bevis på hvor fantastisk mannen min er!!! :-) Takk Kjære!
Hvor romantisk er ikke det?!?!?!

3 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Dåååååån..........
For en herlig historie :))))
Såååå romantisk !!!
Kan du tenke deg noe bedre enn å bli overrasket sånn, uten å ha peiling ;) Stakkars, der trodde du at bildet var solgt hihi.....

Nydelige bilder du viser oss :) Den kurven var nyyydelig og det skiltet må jeg og få meg, for her i huset er det og mannen som er mest på kjøkkenet ;)

Tusen takk for tipset. Høres stilig ut :)Så jeg går i tenkeboksen...

Ha en finfin dag.
Klem,Kari

Lilla sa...

For en romantisk mann du har, det var kjempe koselig gjort! Kan tenke meg du ble glad da, for det er et nydelig bilde. Så koselig du har det på kjøkkenet, syntes ikke den benkeplaten var så ille jeg, finns mye værre rundt om kring :O)

Ha en fin kveld igjen!

Klem

Minnelita sa...

Dæven Berten. Dette skal ST få høre altså. Det bildet va bare sååå fint. Glede mæ te å kom no ja....... Klæms fra mæ