fredag 24. oktober 2008

Hem T Gårn :-)





4 kommentarer:

h.espe sa...

Hei på deg!
Duuu, her var det masse flott, og mye jeg kunne tenkt meg inn i stua mi...

Håper det står bra til. Jeg koser meg i fredagskvelden. Godt med helg etter en slitsom uke og "kranglete" nakke. Har inntatt sofakroken, sett på "skal vi danse" og kosa meg med litt rødt i glasset.

Ønsker deg en laaaaang og herlig helg - kooos deg masse!

Mange klemmer fra Hildegunn:o)

Hege sa...

Hei :)
Ser du har både leitet etter og etterlyst meg. Har hatt en aldri så liten bloggpause pga mykje trøkk på jobben og privat. Men no er eg tilbake vettu, og gleder meg til mykje koselig lesestoff og bilder rundt om i Bloggverden:)
Regner med eg kanskje finner en mailadresse til deg på siden din, hvis ikkje så får du sende meg en mld, så skal du få adressen min.

Hege :)

Therese sa...

Nå har jeg lest gjennom hele bloggen din, for her var det masse fint. Spesielt de to grå stoffstolene dine med bein i mørkt tre. Lekkert :)

NIB sa...

Hei! I morgen slettes den gamle NIB listen. Hvis du vil være med videre må du bytte roll innen kl 24:)